Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020

ΣΤ Τάξη: Δραστηριότητα παραγωγής γραπτού λόγου


Για τους μαθητές της ΣΤ΄τάξης

(Συμπληρωματική ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση)

Εργασία παραγωγής λόγου: Τα είδη του γραπτού λόγου

Σενάριο: 

Μια ομάδα ανθρώπων (ας υποθέσουμε εσείς, οι μαθητές της Στ΄ τάξης του σχολείου μας) παίρνει την πρωτοβουλία να ιδρύσει ένα Ιατρικό Κέντρο στο χωριό, με την επωνυμία ''Υγεία για Όλους''.

Σας ανατίθενται σταδιακά διάφορες αποστολές/δραστηριότητες σχετικές με αυτό το υποθετικό σενάριο τις οποίες θα πρέπει να καταγράφετε στο τετράδιο παραγωγής λόγου.


Να κάνετε λοιπόν σταδιακά (2-3 αποστολές/δραστηριότητες την εβδομάδα) τα εξής:

1. Να συντάξετε μια μικρή αγγελία που θα δημοσιευτεί στην τοπική εφημερίδα, με την οποία θα ζητάτε προσωπικο για το ιατρικό κέντρο.
2. Να σχεδιάσετε μια αφίσα/διαφήμιση που θα ενημερώνει για τη δημιουργία του κέντρου.
3. Να γράψετε μια ανακοίνωση με την οποία θα κάνετε γνωστή στους πολίτες την έναρξη λειτουργίας του κέντρου.
4. Να ετοιμάσετε μια πρόσκληση για τα εγκαίνια του νέου αυτού ιατρικού κέντρου.
5. Να γράψετε μια επιστολή προς τον δήμαρχο όπου θα τον ενημερώνετε για την πρωτοβουλία σας και  θα του ζητάτε τη βοήθειά του, οικονομική ή άλλης μορφης.
6. Να  φανταστείτε και να περιγράψετε το κτίριο όπου θα στεγάζεται αυτο το ιατρικό κέντρο.
7. Να  φανταστείτε και να αφηγηθείτε με ποιον τρόπο, ...
με ποια αφορμή ξεκίνησε αυτή η ιδέα.
8. Να γράψετε ένα άρθρο για την εφημερίδα με το οποίο θα ενημερώνετε τον κόσμο με  επιχειρήματα για την αναγκαιότητα ύπαρξης και στήριξης αυτής της πρωτοβουλίας.
9. Να οργανώσετε και να παρουσιάσετε μια υποθετική/φανταστική συνέντευξη (ερωτήσεις -απαντήσεις) με τον ‘’διευθυντή’’ του ιατρικού κέντρου.

** Η εργασία αποτελεί μέρος του υλικού που εμπεριέχεται στα Μαθήματα της ηλεκτρονικής μας τάξης https://eclass.sch.gr/modules/work/index.php?course=9070107102&id=34639 , στο μάθημα της Γλώσσας. Εκει, στην ενότητα ‘’Παραγωγή λόγου’’ , μπορείτε να βρείτε υποστηρικτικό υλικό.
Παράλληλα, είναι αναρτημένο πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό (θεωρία,επαναληπτικές ασκήσεις και δραστηριότητες, βίντεο κλπ.) για όλα τα μαθήματα της τάξης, το οποίο εμπλουτίζεται κι ανανεώνεται συνεχώς...

Ας ελπίσουμε να ξεπεραστούν οι δυσκολίες με την υπερφόρτωση του δικτύου και να είναι πιο εύκολη η πρόσβαση…

Μένουμε Σπίτι, κάνουμε Επανάληψη, Διασκεδάζουμε και Μαθαίνουμε!

Προσοχή και υπομονή!



Ο δάσκαλος της τάξης